2016. augusztus 15., hétfő

Kályhaépítés 34 - egyenes boltív készítése tűztérajtó áthidaláshoz

Ma délután megint ki tudtam menni a házhoz, felraktam a tűztérajtó fölé az egyenes boltívet és raktam még pár sort felfele, a következő sor, ami következik a sütő alja fog lenni...

Lusta vagyok írni, meséljenek a képek:



egyenes boltív készítése


egyenes boltív készítése


egyenes boltív készítése

egyenes boltív készítése

egyenes boltív készítése téglából
A záróelem nem épp tökéletesre sikeredett, de egyik él sem függőleges, sztem nem fog lepotyogni...

egyenes boltív készítése téglából

egyenes boltív készítése téglából

egyenes boltív készítése téglából


kéthéjú bio tűztér

kéthéjú öko-barát tűztér

dán tömegkályha tűztér



dán tömegkályha tűztér


bio-tűztér

bio-tűztér

Ja, majd elfelejtettem: berúgtam a sógoromtól ajándékba kapott állati Bosch nagyflexet(megsajnált, hogy 3x forgatok egy téglát míg el tudom vágni, így vett egy 13 milkás ketyerét :-), ha nem szorítom két kézzel repül el...ennél oztán be kell tartani a munkavédelmi szabályokat, nem másért, önvédelemből..van vele egy 130 lejes gyémántlap...

Nos, 34 téglát kibírt, legalábbis ezidáig..Mindenképpen ez a nyerő...
Annyi, hogy elviszem a téglákat haza, ahol van villany (ui. a kisgenerátorom nem bírja el a 2+kw-os cuccot), levágom és vissza újból a házhoz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése